• Slovnesky
  • English

Eurovia

Novinky
Modernizácia električkových tratí v Košiciach bola ukončená
Zástupcovia spoločnosti EUROVIA SK, ktorá modernizovala košické električkové trate počas 2. etapy stavby MET, odovzdali v piatok 31. 8. 2018 celú stavebne ukončenú MET-ku investorovi, Mestu Košice. Vzápätí bola na poslednom zmodernizovanom úseku plne obnovená cestná doprava. Električková doprava začne na uvedenom úseku premávať po vydaní kolaudačného rozhodnutia. 
Na baníkov pri razení tunela Prešov dohliada svätá Barbora
Vysvätením tunela a osadením sochy svätej Barbory, patrónky baníkov, sa 23.8.2018 naplno rozbehla výstavba tunela Prešov, ktorý je súčasťou úseku D1 Prešov, západ – Prešov, juh.
EUROVIA SK má novú PR manažérku

Od 13. augusta 2018 preberá všetky komunikačné záležitosti spoločnosti EUROVIA SK, a.s.  Mgr. Simona Tančáková, ktorá sa stala staronovou PR manažérkou a hovorkyňou spoločnosti EUROVIA SK, a.s. patriacej do skupiny EUROVIA CS.

 

 

všetky novinky

Eurovia

Stavebné práce na vyťaženej križovatke v Košiciach sú ukončené

Stavbári už majú na križovatke a v jej okolí spravené takmer všetky vodorovné dopravné značenia, navyše,  nad rámec projektovej dokumentácie budujú v okolí križovatky pre Košičanov nové chodníky so živicovým povrchom. Trakčné vedenia, nové moderné osvetlenie, ale aj samotná električková trať boli odskúšané, všetko funguje tak, ako má.
Riaditeľ košického závodu spoločnosti EUROVIA SK Štefan Bálint uviedol, že po stavebnom ukončení modernizácie križovatky VSS ich ešte čakajú rôzne terénne úpravy, revitalizácia zelene a podobne.
„Ako sme  už viackrát deklarovali, všetky stavebné  práce v rámci  modernizácie električkových tratí musíme mať ukončené na budúci rok. Preto, ak ten - ktorý úsek urobíme  podľa časového  harmonogramu, neznamená to, že musíme z úseku odísť preč.  Záleží nám totiž  na tom, aby stavba bola urobená kvalitne nielen po stavebnej, ale aj estetickej stránke.“ 
Križovatka VSS, jeden z najdôležitejších dopravných uzlov v meste, bola pred rekonštrukciou a modernizáciou, enormne zaťažená. Podľa odborníkov, cez križovatku prešlo za 24 hodín vyše 58 tisíc motorových vozidiel, z toho 17 % ťažkých, nákladných. Križovatku tvorí celkovo 8 električkových výhybiek a 8 krížení koľajníc, ktorých stav bol pred modernizáciou vyhodnotený ako veľmi vážne narušený. Predovšetkým kamiónová doprava sa „podpísala" pod silné zdeformovanie a poškodenie výhybiek. Celková rekonštrukcia a modernizácia zvýši nielen komfort, ale najmä bezpečnosť prejazdu križovatkou.