• Slovnesky
  • English

Eurovia

Novinky
Diaľničný úsek na Kysuciach je otvorený

V sobotu 2. decembra 2017  bol pre motoristov otvorený úsek diaľnice D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno. Diaľnica D3 je súčasťou európskeho multimodálneho koridoru, ktorý zabezpečuje osobnú aj nákladnú tranzitnú medzištátnu prepravu v smere sever – juh. Samotný diaľničný úsek D3 Žilina, Strážov – Žilina, Brodno je súčasťou diaľničného ťahu D3 Hričovské Podhradie vedúcim až po hranicu s Poľskom, ktorý má zabezpečiť dopravné prepojenie hlavného mesta a juhozápadných oblastí Slovenska s Kysucami a nadväzne s Poľskou republikou.
 

Križovatka Blatné prejazdná bez obmedzení

Po viac ako ročných obmedzeniach a intenzívnych prácach bol v pondelok 27.novembra 2017 kompletne sprejazdnený najfrekventovanejší úsek diaľnice D1 do hlavného mesta v úseku križovatky Blatné. Postupné sprejazdňovanie sa začalo vo štvrtok dopoludnia. Plná premávka sa na tento úseku diaľnice vrátila s viac ako mesačným predstihom.

 

Slávnostné otvorenie privádzača Lehota pri Nitre

V piatok 27. októbra 2017 bol privádzač cesty z obce Lehota k rýchlostnej ceste R1 PR1BINA slávnostné odovzdaný do užívania pre motoristov.

všetky novinky

Eurovia

Asfaltové zmesi

Asfaltové zmesi

Okrem všetkých bežných druhov asfaltových zmesí, vrátane zmesí s vysokým modulom tuhosti, disponuje stavebná spoločnosť EUROVIA SK, a.s. množstvím ďalších technológií vyvinutých prevažne spoločnosťou EUROVIA vo Francúzsku, ako napríklad:

·         VIAPHONE® - asfaltová zmes s nízkou hlučnosťou, ktorá účinne a trvalo znižuje emisie valivého hluku a zároveň je, oproti drenážnímu asfaltu, menej náchylná k zaneseniu.

·         GRIPFIBRE® - unikátny mikrokoberec s veľkým obsahom syntetických vlákien, ktorý umožňuje dosiahnuť dobré protišmykové vlasnosti a dlhšiu trvanlivosť. Jeho pokládka je rýchla, vozovku je možné sprevádzkovať pre užívateľov už do polhodiny od pokládky.

·         RUGOVIA®TM – zmes špeciálneho zloženia, ktoré zaisťuje dobré povrchové vlastnosti a trvanlivosť obrusnej vrstvy v malých hrúbkach.

·         REXOVIA® - špeciálny asfaltový betón odolný voči trvalým deformáciám pri zachovaní dobrých únavových vlastností. Hodí sa pre vozovky zaťažené pomaly sa pohybujúcimi alebo zastavujúcimi ťažkými dopravnými prostriedkami.

·         VIASAF® - špeciálna asfaltová zmes s vysokým obsahom silno modifikovaného asfaltu určená pre medzivrstvy obmedzujúce šírenie trhlín.

·         SALVIACIM® (asfaltocementový betón) – polotuhá vrstva vhodná pre plochy s pomalou a zastávajúcou dopravou ako sú autobusové zastávky, manipulačné plochy, letiská či priemyselné prevádzky. Hotová konštrukcia je bezšpárový monolitický komplex, ktorý má pružnosť asfaltovej zmesi, blížiaci sa svojou tuhosťou betónu a súčasne sa vyznačuje dobrou odolnoťou proti chemikáliám.

·         TEMPERA® – nízkoteplotné asfaltové zmesi vyvinuté spoločnosťou Eurovia v spolupráci s firmou MeadWestvaco, ktorých prísady Evotherm MA3 umožňujú zníženie pracovných teplôt asfaltových zmesí o 30°C, čím sa významnou mierou eliminujú emisie skleníkových plynov (až o 40%), spotreba energie (až o 30%) a expozícia pracovníkov asfaltovými výparmi.

CANADER-mix – studená asfaltová zmes z kvalitného kameniva a riedeného asfaltu so špeciálne modifikovanou aditívnou prísadou kanadského vlastníka tejto technológie, ktorá umožňuje dlhodobé skladovanie a spracovateľnosť až do -10°C. CANADER-mix umožňuje úspornú realizáciu výtlkov a drobných opráv povrchu vozoviek i za nepriaznivých klimatických podmienok – za dažďa, snehu a mrazov až do - 10°C. (viac informácií o tejto asfaltovej zmesi najdete na …….